Otsing sellest blogist

UUS!!!

Heliograafia

Heliograafia Heliograafia  (prantsuse keeles,  héliographie)  alates  Helios  (Kreeka:  ἥλιος  )  ,  mis tähendab "päike"  ,  ja  ...

pühapäev, 3. märts 2019

Minu Blogist ja teiste blogidest

Infoks:
Kõigepealt Blogi nimi on Leonhardi Blogi, sest ma olen Leonhard. Mulle kuuluvad ka Youtube kanal Leonhardi Mängud ja Youtube kanal Cookie Play Studios. Mulle saab kirjutada E-Mailil: cookieplaystudios@gmail.com.
Teised lingid leiad Youtube kanali Leonhardi Mängud kirjeldusest.
Seal on lisaks sellele blogile veel ka lingid:
Discord
Facebook: Leonhardi Mängud:
Google+
Twitch
Veebileht
Patreon
Palun toetage Leonhardi Blogi ja Youtube kanalit Leonhardi Mängud ning Cookie Play Studios tegevust toetades meid Patreonis. Nimi Leonhard.
Cookie Play Studios YouTube:
Facebook: Cookie Play:
Blogist:
Leonhardi Blogi on loodud selle pärast, et jagada teistega oma teadmisi. Kuid põhiliselt on see mõeldud mulle, et mul olulised lehed ära ei kaoks ja teadmised ära ei ununeks.
Seda olen ma juba öelnud ka Cookie Play Studios podcast (taskuringhäälingu) saates „Blogijate Kuningriik“. Seal kanalil on ka muid saateid, näiteks mängusaade: „Puhkus Mängudega". See saade räägib mängudest ja YouTube mängukanalist Leonhardi Mängud. Ja veel on seal päris palju muid saateid, näiteks „Leonhardi Show".

Kommentaare ei ole: