Otsing sellest blogist
UUS!!!
Tsütoplasma
Tsütoplasma on raku kogu elussisu ( protoplast ), välja arvatud rakutuum . Väljastpoolt piirab tsütoplasmat rakumembraan . Taimerakus ,...
kolmapäev, 11. jaanuar 2023
Chivruay kuru intsident
teisipäev, 10. jaanuar 2023
Pan American Arways lend 914
Unustatud Pan American lennuk maandus pärast 37 aastat
1. Lennuk startis New Yorgist 1955 ja maandus Caracas 1992,37 aastat pärast kadumist
Ajas rändamine võib olla lahe kontseptsioon, mis on olnud suur osa klassikalistest filmidest, nagu tagasi tulevikku. Kuid kas see võiks tegelikult olla tõeline asi? Järgmine lugu salapärane Pan Am lennuk võib olla vastanud sellele küsimusele. Müsteerium Pan Am Flight 914 on ajanud ajaloolased ja skeptikud hull viimase paari aasta jooksul. See küsib küsimuse: kuidas lennuk võib maanduda 37 aastat pärast algselt õhkutõusmist?
See uskumatu lugu algas 2. juulil 1955, kui Pan Am Flight 914 oli kavas startida oma lennujaama New Yorgis. Lennuk vedas arvatavasti 57 reisijat ja nelja meeskonnaliiget Miamisse. Tundus, et see oleks tavaline lend kõigile asjaosalistele. Kuid see osutuks tõest kaugel olevaks. Tuleb välja, et juhtus midagi müstilist, mis pani selle veidra loo liikuma.
Pärast New Yorgist startimist ei võtnud kaua aega, enne kui lennujuhid kaotasid signaali Pan-Ameerika lennuga nr 914. Just nii, see oli täiesti radarilt kadunud ja keegi ei saanud aru, mis oli juhtunud. Lisaks sellele, et lennuk kukkus alla, ei olnud ka ühtegi märki pardal olnud reisijate või meeskonnaliikmete laipadest. Ei olnud üldse selle lennu kohta infot vähemalt 37 aastat...
Pärast intensiivset uurimist jõudsid võimud järeldusele, et lennuk pidi olema alla kukkunud ning et ka kõik tema reisijad ja meeskond pidid ka olema surma saanud. Nad ei suutnud lennukit leida ja jõudsid järeldusele, et see kukkus kuskile merre, nähes, et maal ei leitud ühtegi lennukit. Selle tulemusena kompenseeris lennufirma kõigile surmahüvitistega seotud isikute peredele. Kuid need perekonnad olid šokeeritud 37 aastat hiljem tulnud uudistest. ...
Kiiresti edasi 37 aastat hiljem ja midagi täiesti tähelepanuväärne juhtus. See juhtus kell 9. See tundus tavaline päev tööl kõigi lennujuhtide jaoks. Kuid varsti juhtub midagi, mis neid täielikult üllataks. DC-4 Douglas õhusõiduk ilmus kusagilt välja ja isegi lennujaama radar ei olnud teda võtnud. Mida see tähendab?
Üks võtmefiguurid, kes mängis suurt rolli selles Pan American Airlinesi lennuki mõistatuses oli lennujuht nimega Juan de la Corte. Koos ülejäänud meeskonnaga ilmus Juan tol päeval tööle, ilma et midagi ebatavalist ootaks. Kuid ta eeldus oli täiesti vale. Selle salapärane DC-4 Douglas lennuk tema vaatamisväärsusi, ta ei teadnud, kuidas see suutis vältida radareid, või mida ta teeks järgmisena ...
See ei võtnud kaua aega, enne kui Juan de la Corte sai kontaktsignaali Pan Ami lennukilt. Hämmastav, see oli piloot, kes oli kuidagi suutnud ilmuda ilma radari jälitamiseta. "Kus me oleme?" küsis piloot. Seejärel kinnitas ta midagi, mis võttis täielikult õhukontrolli üllatusena. "Me oleme Pan American Airways i lennu 914 New Yorgist Miami koos meeskonnaga (4 liiget) ja 57 reisijat," ütles ta. Mida Juan siis tegi?
Sellele esialgsele aruandele järgnes kummaline detail – et Pan American Airlinesi lend 914 oli läinud vales suunas umbes 1800 km. Selle statistikaga segaduses Juan esitas piloodile kiiresti mõned olulised küsimused. Need hõlmasid seda, et kas nad olid kogenud mingi krahhi ja kas nad ei olnud loonud ühendust kellegi teisega. Ja kuigi ta lennukist maandumiseks lahkus, kuulis Juan järgmisena, et ta viis selle loo tõeliselt järgmisele tasandile...
Kõik tundus plaanitavat, kui lennuk maandus ja peatus. Kuid Juan siis kuulnud piloot öelda midagi, mis täiesti hämmeldunud teda. "Meil oli kavas maanduda 2. juulil 1955 kell 09:55 Miamis" piloot ütles et see ei ole õige. Juanil oli kiire piloodile kinnitamisega, et ta tegelikult maandus Caracases ja et see oli tegelikult 21. mai 1992. Juan oli hämmingus, kui ta esimest korda lennukit nägi...
Kui Juan esimest korda nägi salapärast Pan Am 914 lennu lennukit, ta oli šokeeritud, kui vananenud see tundus. Ta kasutas konkreetselt mõistet "karm", et kirjeldada õhusõidukit. Erinevalt teistest lennukitest, mis nägid välja põlised ja kaasaegsed, nägi see lennuk välja nagu oleks tulnud teisest universumist. Kuid ta püüdis unustada selle ebatavalist välimust ja jätkas suhtlemist piloodiga. Just sel hetkel tegi piloot midagi, mida Juan kunagi tulemas ei olnud näinud...
Juan lihtsalt ütles piloodile, mis päev täna oli. Kuid niipea, kui ta seda kuulis, piloot puhkes arvesse fit paanika ja karjus: "Oh Mu Jumal!" Raadios kuulis lennujuhtimismeeskond ka paljusid reisijaid karjumas ja paanikas. Selle tulemusena juan tellitud grupp turvamehed minna ette ja eskortida inimesi välja Pan America lennukilt. Aga siis oli Juanil veel üks suur üllatus ...
Lennujuhtimismeeskonnal polnud muret, et turvameeskond suudab rahustada Pan American Airlinesi 914 lennu meeskonda ja reisijaid ning tuua nad lennujaama. Kuid niipea, kui nad lennukile lähenesid, käskis piloot neil lähemale mitte lähemale tulla. Siis Juan kuulis raadiost piloodi karjumist, ja ta ütlusi: "Ei, ei tule lähedale! Me lahkume nüüd!" Kütust on kindlasti piisavalt, lennuk startis jälle ja kadus. Aga kuhu?
Juani sõnul oli lennuk pärast pilvedesse tagasi lendamist taas radariga jälitamatu . Selle valguses saatis lennujaam välja kolm lennukit, et leida Pan Am'i lend 914. Sellest hoolimata ei suutnud nad leida selle asukohta. Vaatamata sellele, see kindlasti ei olnud loo lõpp. Teine raport väidab, et on tuvastanud lennuki ja reisijate asukoha vaid mõni tund pärast Caracase fiaskot. See olevat teadaolevalt saabunud Miamisse...
Teadaolevalt, vaid paar tundi pärast järsku lahkumist Caracast, Pan-America lennuk maandus lennujaamas, kuhu ta oli väidetavalt tahtnud lennata kõik need aastad - Miami lennujaam. Loomulikult olid Miami töötajad lennuki saabumise pärast sama hämmingus kui Juan de la Corte. Pärast saabumist kontrollisid töötajad tagakontorit ja said kindlasti teada, et sama lennuk oli varem 2. juulil 1955. aastal New Yorgist õhku tõusnud.
Oli loogiline, et Miami lennujaama personalil oli selle salapärase lennuki kohta palju küsimusi. See oleks paar tundi ülekuulamist enne lennujaama otsustas, mida ta tahtis teha nendega. Lõppkokkuvõttes aga, nad lasevad reisijad ja meeskonna minna, et nad saaksid koju naasta ja taasühineda oma perega. Siiski oli midagi veelgi jube mängida siin, mis lõpuks võttes selle loo täiesti uuele tasemele ...
Hämmastav, perede suurim üllatus ei olnud asjaolu, et nendega suutsid lõpuks taasühineda kaua kadunud sugulased, kelle kohta nad uskusid, et nad olid surnud palju aastaid tagasi. Mis üllatas neid, isegi rohkem, oli see, kuidas nad välja nägid. Ilmselt kõik reisijad ja meeskond tundsid täpselt sama, kui nad esimest korda startis tagasi 1955. Kuigi nende pered olid 37 aastat vanemad, nad ei olnud üldse vananenud. Samuti oli mõistatus, kuidas lennuk võiks veel lennata pärast nii paljusid aastaid.
Tundub, et mida rohkem inimesi õppinud see veider lugu - rohkem küsimusi nad olid. Kuni tänase päevani tundub, et on null konkreetseid vastuseid mitmetele raskematele küsimustele. Esiteks, kus oli lennuk nende 37 aasta jooksul? Teiseks, kui tegelikult on tõsi järgmine, siis kuidas reisijad üldse ei vananenud? Üks populaarne YouTube ekspert üleloomulik ja kummaline nähtus on hiljuti püüdnud proovida ja vastata nendele küsimustele, ja palju muud ...
Üks YouTube kanal, mis püüab leida tõde üleloomulike nähtuste on "Alien uuringud." Sellel kanalil, vastuvõtva pühendatud episood mõistatus Pan Am Flight 914 ja andis üksikasjaliku ülevaate kogu teabe ta oli kogutud aastate jooksul umbes intsident. Kuigi ta jõudis järeldusele, et ta ei uskunud lugu, ta leiab mõned põnevad üksikasjad erinevatest allikatest, mis ei tõestanud ega eitanud selle kehtivust ...
Üks teooriaid esitatud oli, et Bermuda kolmnurgal oli midagi pistmist lennuki salapärase kadumisega. Viimase 70 aasta jooksul on mitmed lennukid olnud Bermuda kolmnurgaga seotud intsidentide subjektid. Kurikuulus veekogu Atlandi ookeanis, Bermuda kolmnurk on teadaolevalt kaotanud mitmeid lennukeid aastate jooksul, kusjuures kõige hiljutisemad juhtumid toimusid 2017. aastal. Kuid uurijad on leidnud, et Bermuda kolmnurk on mänginud osa Pan Am Flight 914 kadumisel.
Võtme Ajaleht
Vaatamata mõistatus Pan Am 914 on midagi puudu hämmastav, ei ole tegelikult palju tõendeid, mis viitavad sellele, et see tegelikult juhtus. Nähes, et ainult üks ajaleht mainis sündmust (kolmel eraldi korral), Weekly World News, on raske lugu tõsiselt võtta. Kuigi mõned artiklid näitavad, et lennuk ilmus pärast 30 aastat, teised väidavad, et sündmus juhtus 37 aastat pärast lennuk esimest startis. Lisaks muutub see veelgi segasemaks, kui vaadata peenemaid detaile...

Kes oli tõeline Juan?
Mitte ainult ei artikleid sama ajalehe omavahel, kuid nad kasutasid ka erinevaid pilte sama võtmenäitaja kaasatud lugu - lennujuhtimis-Juan de la Corte. Vaatamata sellele, et sama nimi on mõlemal kontol, kasutas sama ajaleht sama isiku jaoks erinevaid fotosid, põhjustades palju segadust. Vaatamata suurtele võimalustele, et Weekly World News võib olla süüdi aruandluse uudiste võltsimises, on üks põnev detail, mis võib tegelikult tõestada sündmust ...

Kas see on tõend?
Kas see võib olla tõend Pan American lennu 914 võimest ajas reisida? Tundub, et midagi juhtus sel otsustaval hetkel, kui Juan oli just reisijaid rahustamas ja piloot otsustas jälle ära lennata. Hetke kuumuses kukkus piloodil väidetavalt midagi maha, mis kukkus lennuki sissepääsust välja. See oli klassikaline Kask tasku kalender, mis oli konkreetselt alates aastast 1955 - täpselt samal aastal, millal lennuk viimati startis.

Kas lennuk maandus pärast 37 aastat?
Väidetav lennuki maandumine on sageli näidatud salapärane "Time Travel" või "Time Elapse" vahejuhtum, ja paljud inimesed tegelikult usutakse sama. Tõenditena mainitakse seotud lugusid häälsalvestust Plane Piloti ja pealtnägija Juan De la Corte vahel. 1955. aasta raja kalendrit mainitakse ka ainsa tõendina intsidendi kohta. Sellest hoolimata, pärast põhjalikku läbiotsimist, leidsime, et ei ole mingeid andmeid või tõendeid sellise lennu 914 kadumise kohta, mis leitakse 37 aastat hiljem.
Mõistatus Flight 914: Weekly World News
Aastate jooksul lugu küsimus on purjetamine internetis erinevates vormides. See ilmus mais 1985 tabloid Weekly World News; renoveeritud uuesti hilisematel aastatel, nagu 1993 ja 1999 (vt pildid). Kuigi paljud uskusid seda tõsi lugu avaldamist Weekly World News oli suures osas väljamõeldud ja satiiriline tabloid Ameerika Ühendriikides 1979-2007. See oli tuntud oma iseloomulike must-valge katted. Nädala World News käivitati taas 2009, nagu online ainult avaldamist.
Tabloidpaberites näete erinevaid pilte sellest pealtnägijast, lennujuhist Juan De la Cortest. Esimeses paberiprindi, näete ka satiiriline lugu pealkirjaga "Mouse jahimees võrsed ise jala". Tulles teisele pildile lennu reisijad seisavad peale, see tegelikult näitab lennufirma Hispaania, Iberia sõidab vahel Madrid - Buenos Aires 1946.
Niisiis, väited, et Pan American kadunud lennuk maandus Caracas Airport pärast 37 aastat kadumist, pärinevad satiirilehest ja ei ole tõesed..
esmaspäev, 9. jaanuar 2023
Grigori Rasputin
Grigori Jefimovitš Rasputin-Novõhh (vene Григорий Ефимович Распутин (Новых); 22. jaanuar (vana kalendri järgi 10. jaanuar) 1869 Tobolski kubermang, Pokrovskoje küla – 30. detsember (vkj 17. detsember) 1916 Petrograd) oli vene talupoeg ja müstik, Venemaa keisri Nikolai II pere usaldusalune.
Rasputini täpset sünniaega polnud kaua aega täpselt teada, sest ta ise esitas oma vanuse kohta vastukäivaid andmeid. Pakutud on eri kuupäevi ja aastaid vahemikus 1864–1872. Edvard Radzinski andmetel, kes leidis teate rahvaloendusest, ilmneb, et talupoeg Grigori Jefimovitš Rasputin sündis 10. jaanuaril 1869. Selle aasta kirikumeetrika säilinud ei ole, kuid see on siiski kõige tõenäolisem Rasputini sünniaeg.
PäritoluRedigeeri
Rasputini isa oli Jefim Jakovlevitš Rasputin (1842–1916), ema Anna Vassiljevna. Mõlemad pärinesid tavalistest taluperedest. 1892. aastal asus ta Verhururjevi kloostrisse, kus õppis jumalasõna ja kirjatarkust ning 1893. aastal suundus ta rändama mööda Vene õigeusu kultuskohti. Rasputin elas elu esimesed 25 aastat Siberis ilma erilise kuulsuseta ning tegeles joomise ja patueluga. Kord, kui ta varguste eest läbi peksti, toimus temas hingeline muutus: ta hakkas sügavalt usklikuks. Ta rändas mööda Venemaa pühapaiku ringi ja palvetas mitu korda päevas. Peagi omandas ta kodukohas selgeltnägijast pühamehe kuulsuse (näiteks olevat ta ette kuulutanud koduküla mahapõlemist). Talle tekkis palju, enamasti naissoost austajaid.
1905. aastal kohtas Raputin, kelle ravitsejavõimed olid juba avaldunud, Kiievi kloostris suurvürstinna Anastassiat. Too kutsus teda Peterburi ravitsema tsreevitš Alekseid. Aleksei põdes hemofiiliat, mida Peterburi õukonnaarstid ei olnud suutelised tavameditsiini võtetega ravima. Pärast raviprotseduure paranes Aleksei tervislik olukord ning keisri perekonna soovil jäi Rasputin õukonna juurde. Õukonnas viibides ning tihedalt keiser Nikolai II ja keisrinna Aleksandra Fjodorovnaga suheldes omandas Rasputin mõningase mõjuvõimu ka selles, milliseid otsuseid keiser riigivalitsemises vastu võttis ning kuidas ainuisikulisi riiklikke kõrgemaid ametikohti määras. Rasputini osutatava mõjuvõimu ärakasutamiseks olid Peterburis kõrgemate riigiametnike ja keisri õukonnaliikmete tekitatud intriigid, mille soodustamiseks osutati Rasputinile meelehead.
Rasputini eluviis ja tegevus olid vastuolulised ning need tekitasid talle pooldajaid ja ka vastaseid. 1914. aasta juunikuus, kui ta viibis oma kodukohas Siberis, tungis talle noaga kallale ning haavas raskelt kõhupiirkonda religioosne fanaatik Hionia Gusseva (Хиония Гусева), kuid Rasputin paranes üliraskest vigastusest.
ElukorraldusRedigeeri
Alates 1914. aastast elas Grigori Rasputin Peterburi kesklinnas Gorohhovaja tänava 69. majas, samal tänaval Peterburi linnavalitsuse ning Peterburi politseivalitsusega (Gorohhovaja 2). Seal elades nautis ta elurõõme ja tarvitas alkoholi. Samuti võttis ta altkäemaksu: ta kasutas mõjuvõimu keisriperekonna juures, et maksjatelt positiivseid otsuseid välja meelitada.
Suhted keisriperekonnagaRedigeeri
Tsaaripere lähikonda sattus Rasputin peamiselt tänu kahele asjaolule. Esiteks põdes troonipärija Aleksei Nikolajevitš hemofiiliat ning arstid ei andnud poisile paranemislootust. Nii jäi loota vaid pühamehele. Rasputin suutiski ebatraditsiooniliste meditsiinivahenditega troonipärija Aleksei seisundit parandada. See kordus alati, kui poiss tundis end halvasti. Nii pälvis Siberi munk nii tsaari kui ka tsarinna usalduse. Peale selle oli keisrinna Aleksandra Fjodorovna huvitatud müstitsismist ja okultismist ning vajas ebakindluse peletamiseks pühameest (enne Rasputinit oli tal neid olnud juba mitu). Aleksandra Fjodorovna uskus, et Rasputin on Jumalast äravalitud saadik, kelle ettekuulutusi peab igal juhul järgima. Nikolai II oli paljuski oma naise mõju all ning uskus Rasputinit ka ise, siiski ei täitnud ta alati munga juhtnööre. Rasputin püüdis mõjutada läbi keisrinna riigivalitsemist ning neid poliitilisi otsuseid ja protsesse, mille keisrinna vastu võtma pidi.
Rasputini mõju riigijuhtimiseleRedigeeri
Venemaa eliidi seas tekkis n-ö harimatu talupoja (Rasputin oskas vaevu kirjutada) vastu tugev vastumeelsus, monarhistidki uskusid, et Rasputin hukutab nii tsaariperekonna kui ka riigi. Ta sekkus eriti esimese maailmasõja ajal üha enam poliitikasse, mõjutas keisri otsuseid ministrite ja muude oluliste riigiametnike ametisse määramisel. Kirikuringkonnad süüdistasid teda ketserluses, aristokraatia aga liiderlikkuses. Ilmselt oli mõlemal poolel teatud määral õigus, kuid et Rasputinile kuulus tsaariperekonna absoluutne toetus, ei kõigutanud süüdistused tema võimupositsiooni sugugi.
12. juulil (vkj 29 juunil) 1914 tehti Rasputinile esimene atentaat – teda löödi oma kodukülas noaga kõhtu, Rasputin jäi aga ellu. Nüüdsest uskusid tema austajad veelgi enam tema pühadust.
Rasputini tapmine ja surmRedigeeri
1916. aastal otsustasid monarhistid (Felix Jussupov, suurvürst Dmitri Pavlovitš, Riigiduuma liige Vladimir Puriškevitš, kapten Suhhotin ning arst Lazovet) Feliks Jussupovi (1856–1928)[1] ja Dmitri Pavlovitš Romanovi juhtimisel Rasputini tappa, et "päästa tsaar ja Venemaa". Nad kutsusid Rasputini Jussupovi lossi Peterburis aadressil Moika tänav, maja nr 94 ja ööl vastu 30. detsembrit 1916. aastal tapsid ta seal.[2] Aja jooksul on Rasputini tapmisest esitatud eri versioone, näiteks:
- Tapmise organiseerisid Suurbritannia välisluureteenistuse MI-6 töötajad John Scale ja Oswald Raynert, sest Suurbritannia valitsus kartis, et Rasputini mõjutusel loobub tsaar Nikolai II ja Venemaa sõjast Saksamaaga ning sõlmib separaatrahu esimesest maailmasõjast, jättes Suurbritannia sõjas Saksamaaga raskesse olukorda.
reede, 6. jaanuar 2023
Jumalate sugupuud
neljapäev, 5. jaanuar 2023
Multiintelligentsused
kolmapäev, 4. jaanuar 2023
Blogi 4. aasta sünnipäev
teisipäev, 3. jaanuar 2023
Unistused
esmaspäev, 2. jaanuar 2023
Elu visiooni loomine
Mis on elus tegelikult tähtis? Mille nimel tegelikult tegutsed? Kuhu kõik need projektid ja ettevõtmised Sind viivad?
Milline on Sinu elu visioon?
Üks instrument enda elu kujundamiseks on tuleviku visioneerimine. Mõttes tulevikku rändamine ja sealt elule tagasi vaatamine.
Me saame mõttes mängida läbi erinevad stsenaariumid enda elus ning selle kaudu hinnata – kas see stsenaarium on minuga kooskõlas, kas selles peegeldub minu tõeline olemus?
Minu jaoks oli hästi inspireeriv kogemus kirjutada endale kiri tulevikust, kus 80-aastase noorusliku taadina pajatasin, mida ägedat on tehtud ja millised vahvad tegemised on käsil. See harjutus pani fantaasia käima ja pärast üle lugedes, sain mõtiskleda ja tunnetada, kui kooskõlas on see nägemus minu olemusega. Kui eesmärkide seadmise artiklis soovitasin kirjutada kirja 1-5 aasta kaugusest tulevikust, siis selles harjutuses viime kujutlusvõime hoopis teisele tasemele ja vaatame elu suurt pilti.
Kas tahad ka proovida?
Haara paber või enda arengupäevik ning mine mõnda mõnusasse paika, kus saad segamatult endasse süüvida ja mõtetega mängida. Eelsoojenduseks võid teha natuke vabakirjutamist, kus lihtsalt lased pastakal liikuda ja kirjutad, kuidas end tunned ja mis parasjagu mõttes on. See aitab tühjendada meele kõrvalistest argitoimetustest ning teeb ruumi loomingu jaoks.
Kiri 80-aastaselt iseendalt
Liigu mõttes tulevikku, vali üks konkreetne kuupäev, kus oled 80-aastane.
Alusta sellest, et kirjeldad, kuidas end tunned, kui vahva oled 80-aastasena ja kelleks oled inimesena kujunenud. Mis on Sulle omane, mida teed teistmoodi ja millest tõeliselt hoolid?
Seejärel lase mõtetel lennata, kirjeldades, mida põnevat oled vahepeal teinud ja mis on parasjagu käsil:
- Millega parasjagu tegeled?
- Kuidas enda vaba aega veedad?
- Milliseid vahvaid oskusi valdad?
- Mis Sind rõõmustab? Mida enda elus naudid?
- Milliseid muutusi oled enda elus teinud?
- Milliseid huvitavaid kogemusi oled saanud?
- Kes on olnud Sinu õpetajad ja mida nad on Sulle õpetanud?
- Kuhu Su projektid ja ettevõtmised on välja jõudnud?
- Kuidas Sinu valdkond on aja jooksul muutunud?
- Mis aitas enda tegemistes õnnestuda?
- Millise saavutuse või sammu üle oled eriti uhke?
- Milleks Sa kõike seda tegid?
Millist nõu annaks tuleviku Sina tänasele Sinule?
Lisa kirjale ka punkte selle kohta, mis on tuleviku Sina sõnum praegusele iseendale:
- Töö, pere, suhted, eneseareng, finantsid
- Milliste inimeste seltsis rohkem aega veeta, milliste seltsis vähem?
- Mille pärast vähem muretseda, millele rohkem tähelepanu pöörata?
- Mida jätkata, mida lõpetada?
- Mida iga päev praktiseerida?
- Milliseid tugevusi rohkem kasutada ja edasi arendada?
- Mis on Sinu elu ülesanne?
Punktide ühendamine – kuidas alustada visiooni suunas liikumist?
Pärast seda, kui oled enda mõtted paberile maalinud ja kogu teksti üle lugenud, võid mõtiskleda, millega saad praegu alustada, et selle visiooni suunas liikuma hakata.
Millise vana harjumuse tahad asendada uue harjumusega, mis viib Sind edasi?
Milliste inimeste seltsis olemine viib Sind edasi?
Mis on üks konkreetne oskus või omadus, mida tahad enda juures praegu edasi arendada?
Boonusharjutus: kiri minevikust
Kui satud väga hoogu, siis võib proovida ka kirja lapsepõlvest. Rända mõttes tagasi aega, kus olid näiteks 5 või 8 aastane. Mis Sind rõõmustas, millest unistasid ja mille tegemine valmistas Sulle kõige enam rõõmu? Mis oleks selle noore sõnum Sinu tänasele minale?
-
Muusika astmed ei ole noodid. Astmete redel algab 1. astmest ja lõppeb 8. astmega. Kõikide helistike heliredel algab 1. astmest. Astmetel...
-
EESTI RAHVAKALENDRI PÜHAD: JAANUAR Talvine kalapüük Mootse talus . ERA, Foto 17846. Kolmekuningapäev (6. I) Nuudipäev (7. I)...